تماشاگه

درباره وبلاگ
تماشاگه

تماشاگه، گلچین زیباترین شعرها و متون ادبی ایران و جهان ، فقط زیباترین ها!!! از شنیدن نظرات شما خوشحال میشویم

آخرین نظرات
نویسندگان

خبر خیر تو از نقل رفیقان سخت است

حفظ حالات من و طعنه ی آنان سخت است


لحظه ی بغض نشد حفظ کنم چشمم را

در دل ابر نگهداری باران سخت است


کشتی کوچک من هر چه که محکم باشد

جَستن از عرصه ی هول آور طوفان سخت است


ساده عاشق شده ام ساده تر از آن رسوا

شهره ی شهر شدن با تو چه آسان... سخت است


ای که از کوچه ی ما می گذری ، معشوقه!

بی محلی سر این کوچه دوچندان سخت است


زیر باران که به من زل بزنی خواهی دید

فن تشخیص نم از چهره ی گریان سخت است


کوچه ی مهر  سر نبش ، کماکان باران...

دیدن حجله ی من اول آبان سخت است

شاعر : کاظم بهمنی 
۰۲ آبان ۰۱ ، ۱۹:۵۲ پژمان بهمنی

سلام و درود به شما، بسیار زیبا و دلنشین بود ،مانا باشی،

هرشب دلم از پشت ابر ماه میکشد

ابر میگرید و قطره هم آه میکشد

میان زمین و آسمان،گم میکنم خود را

باران میان من و ماه، راه میکشد

من هم چو شعر و غزل منزوی گشتم

آتش ولی تمایلش بر کاه میکشد

شاعر قلم دارد و برنده چون شمشیر

تا بر حذر کند گاهی ،بر بیگناه میکشد

لب تشنه از در میخانه برنگردد کس

اما عزیز گر بخواهدت،در چاه میکشد

عیب دل سیاه پژمان از چه میکنی

دل کعبه میکند و پرده ی سیاه میکشد

پژمان بهمنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی